ستاندار کرمانشاه: مبارزه با زمین خواری باید با جدیت دنبال شود
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم رضایی بابادی در جلسه بررسی و چگونگی مبارزه با پدیده زمین خواری، تغییر غیرقانونی کاربری اراضی، ساخت و سازهای غیر مجاز و راه های مقابله با آن که در سالن جلسات استانداری با حضور دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، گفت: مقابله و پیشگیری از پدیده زمین خواری از دغدغه های دولت یازدهم است که به صورت دستورالمعل به تمامی استان ها ابلاغ شده است.

وی اظهار داشت: در این راستا همه دستگاه های اجرایی باید با جدیت وارد شوند و مبارزه با این پدیده را جزء اولویت های کاری خود قرار دهند.

استاندار کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه نسبت به این موضوع بسیار حساس خواهیم بود و با قاطعیت در مقابل زمین خواری برنامه ها و دستورالمعل های ابلاغی را اجرا خواهیم کرد.

در این جلسه معاون امور عمرانی استانداری نیز به راهکارهای تدوین شده برای مبارزه و پیشگیری از پدیده زمین خواری پرداخت و گفت: بحث زمین خواری پدیده ای است که سالیان سال به یک مشکل برای کشور تبدیل شده و بر همین اساس دولت یازدهم تصمیم گرفته ستادی به نام پیشگیری با زمین خواری تشکیل دهد.

مجتبی نیک کردار با بیان اینکه ستاد پیشگیری و مبارزه با زمین خواری در استان فعال شده است، اهم موضوعات پدیده زمین خواری را در قالب موضوعاتی همچون تصرفات، گرفتن زمین از منابع طبیعی برای پروژه ها و طرح ها و عدم اجرای طرح، ساخت و ساز های غیر مجاز، حاشیه نشینی، اعلام نیاز اراضی مازاد بر نیاز واحدهای صنعتی و معدنی و... عنوان کرد.

وی همچنین تشکیل تیم های گشت و بازرسی جهت پیشگیری از وقوع تخلف، اجرای احکام صادر شده قبلی که تاکنون اجرا نشده اند، تشکیل کارگروه ویژه مقابله با زمین خواری، فعال نمودن شورای حفظ حقوق بیت المال، اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات مربوطه و تسریع در انشاء رای و اجرای آن، عدم ارائه خدمات زیربنایی به متقاضیان، آموزش و اطلاع رسانی مناسب در خصوص محدوده های غیر مجاز و... را از جمله اهم اقدامات پیشگیرانه در ارتباط با زمین خواری برشمرد.

در این جلسه دستگاه های ذیربط موظف شدند اقدامات و برنامه های خود را در خصوص پیشگیری و مقابله با زمین خواری در استان شتاب بخشند و عملکرد خود را به صورت مستمر گزارش کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com